hos nat

sitter hos natalia just nu, pappa kommer och hämtar mig snart och natalia ligger fortfarande och sover. filmen igår var gryyym, så jävla hemsk men så bra! grymt bra! satt spänd hela filmen, för det fanns inte någon lugn minut. ida var med och det var trevligt, massa skitsnack och titta på heta killar.. HAHA. aja, idag ska nat sova hos mig som varje lördag.. det betyder sitta till sent på natten och prata och avslutar natten med någon film. jaja, ska väcka natalia och sen ska jag ner till bilen.
juste, natalia lever! jag drömde att vi fyra, min bror, antonio, natalia och jag var med i en flygolycka,
så klarade bara jag mig. väcker natalia av att jag gråter för jag trodde hon var död.
MEN DET VAR HON JU INTE! :D

den här bilden är tagen för tre veckor sedan med min webbis
sen vill jag bara skriva att jag älskar min kusin antonio,
fan va hemskt drömmen var<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0