helgen

idag är det söndag gott folk!
har inte skrivit sen geogragfi föreläsningen såg jag, alltså i fredags. ida åkte till lund i fredags satt i skolan till sent och väntade med henne. sen åkte jag och träffade natalia, vi väntade på bussen i bredäng och jag skratta så mycket att jag fick ont i magen. vi var hos mig en stund, prata med ady! :D sen vid, sju-åtta skjuta vi hem henne och sen åkte jag till mormor och sov där. var hos mormor och vi prata om allt möjligt till sent på kvällen precis som vanligt.
i lördags vaknade jag vid ett? och åt satt med mormor prata massor igen. sen klockan tio över två kom pappa och hämta mig, lämna mig hemma.. exakt då kom natalia till mig. vi satt och tittade på film, the proposal? eller vad den hette, den var sjukt rolig och bra. vi åkte vidare till skärholmen där jag köpte farsdagpresent. vi gick vidare och köpte massa gott till kvällen. sen blev det bara en lugn hemmakväll hos mig. prata med ady till sent på natten, eller ja.. igår prata hela min familj med honom, HAHA. riktigt kaos. vi satt och lyssna på musik medans han satt där och lyssnade. han prata med mamma och pappa om att komma hit under julen, så han skulle gå dit idag och fråga en massa. natalia och jag slutade kvällen med att titta på en film, med en snygging.. alltså ååh, så SNYGG!
idag är det söndag, natalia gick precis och min söndag ska bestå av att titta på alla repriser och PLUGGA. tro det eller ej, jag måste det. har bestämt mig för att mejla in ett arbete idag så jag har det gjort. naturkunskap kan suga! usch! nej men nu sitter jag och lyssnar på musik, vänta på att pappa ska gå och hämta mamma från jobbet så jag kan städa klart, kan inte städa när han är hemma, blir typ stressigt. hur som helst, hoppas er helg har vart bra!
pussis!
ida och jag för någon vecka sen,
nataia och jag i fredags,
älskar min jacka! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0