hejdå lov, hej plugg!

hej måndag, hej första dagen i skolan efter lovet!
haha, nej men hej på er ;)
ja, idag var det kämpigt med att gå upp på morgonen, ville bara ligga kvar i min säng och sova. ville verkligen inte upp, fixa mig och gå till tbanan. hade ingen ork i mig. men det gjorde jag iallafall. kom till skolan där vi hade case uppstart. nu har vi SOS. det är georgrafi case. vi kommer prata mycket om naturkatastrofer och så vidare. satt för de mesta och prata och skratta med ida och klara, precis som vanligt. vi rörde oss hemåt vid två tiden. klara och jag satte oss på tåget mot norsborg medans ida tog bussen från slussen. åkte till skärholmen mötte upp min bror som gav mig nycklar och sen så gick jag hem. jag snart iväg och hämta mitt sim-kort. fyfan, vad jag har känt mig som ett efterblivet barn utan mobil. haha, behöver fan den. bara kunna smsa vem som helst, när som helst. så jag ska ta bussen om 10 minuter och så hämtar jag den. kanske skriver lite senare! nu ska jag iväg!
ha en forsatt trevlig måndag!
pussis

en mörk oktober kväll i rumänien 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0