grattis marika 18 år!

det känns fan som det är tre på natten eller något, men det är det icke. klockan är inte ens fem! men det är helt svart ute, sitter här ska snart börja fixa mig.. min kusin fyller 18 imorgon men det ska firas idag.
igår var det fredag och där med sov jag hos mormor. var i masmo med rebiik och träffade angi som var hemma en stund idag, det var verkligen skit roligt att träffa henne och prata, skratta precis som vanligt. hon bor nämlingen i norrland så hon har börjat få den dialekten, det är bara att mobba henne! haha hon hade saknat mina kramar, ni som känner mig sådär superduper jätte bra vet vilka kramar jag menar, mördarkramarna. träffade även hennes bror, det var fettt länge sen man såg den där snubben men det var roligt att se att han lever iallafall. min bror kom hem igår också, från romania... hahahaha! ja, han hade med sig massa historier. tralalala, eller? var hos natalia sen, vi gjorde pannkakor... HAHA misslyckat. speciellt när hon skulle vända på dom och den hamna på golvet HAHA, dom håller på att göra om lite i hennes rum.. kolla hur tomt det var sen.. andra bilden med alla jonas, besatt alltså.. geek. sen åkte jag till mormor var där och myste.
som sagt, idag ska släkten fira marika i en lägenhet i slussen.. den är super mysig.. älskar den! verkligen sådär dröm lägenheten, skulle sitta perfekt nu. nära till skolan och i stan! ska bada och sen börja fixa mig, vet inte riktigt vad jag ska ha på mig... prrroblem!
hoppas ni hade en bra fredag och ha en forsatt rolig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0