valparaiso, chile 2009

nu är fredagen över.
var i skolan, hade prov. det känns bra, riktigt bra. jag var galet hungrig och klagade hela tiden. satt med rasmus, moa och selina hela förmiddagen. klockan elva hade vi filmkameran så vi skulle filma våra arbeten och det gjorde vi. simon och pelle var också med. det var kul och det gick fort som fan. vi gick ner till lunch helt vrålhungriga alla fyra.. vad får vi till lunch? något som smakar skit, ohfyfan jag mår dåligt när jag bara tänker på det, fyfan vad äckligt det var. men ja, vi gick till cafet satte oss där ett bra tag och bara tog det lungt. selina, rasmus och jag gick vidare till vårt klassrum där vi börja fixa och trixa med vår film, resultatet blev grymt...tycker jag. blev sjukt nöjd med resultatet och ja. hoppas på bra betyg nu bara.
åkte hem, var helt seg. somnade när jag tittade på top model, vaknade av att pappa kom hem och vi skulle iväg till kursgrejen. fan vad tråkigt det var. kanske bra och veta allt det han berätta, men det känns så onödigt att betala för att lyssna på honom(även om det inte är JAG som betalar så tycker jag det är jävligt onödigt) jag lär mig bättre från pappa och vi kommunicerar bättre också så då blir det lättare att förstå. vi gick ner till grillen på pausen i bredäng och åt, skit gott verkligen! visade sig att snubben kunde lite rumänska och pappa blev lite chockad kan man väl säga, dom är så jävla trevliga där alltså. verkligen ett ställe man går till när man behöver lite snabbmat :) fick skjuts till natalia där jag blev kvar en stund och prata med natalia, skit trevligt. vi tittade runt på bilddagboken och skratta åt andras bilder. vi gick ut en stund då hon skulle träffa m, dom stog med mig och vänta tills pappa kom och hämta mig.. så sött och snällt av dom.
nu kom jag hem och nu chattar med krille, typ.. och är skit trött och ska snart lägga mig igen.. imorgon blir det kanske stan med natalia lite och sen blir det födelsedag hos amanda!
ah, blev mycket text nu...

idag var det 4 månader sen vi åkte från chile, tänk vad snabbt tiden har gått,
ta mig tillbaka?!


Kommentarer
Postat av: michelle

gash, de känns som om du precis kom hem därifrån! om två månader blir de ett halvår sen liksoM!

2009-05-16 @ 12:01:47
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0