you make me happy

jag vet, jag är sämst på att blogga.
jag har verkligen haft fullt upp. träffat människor hit och dit. vara med mormor varje dag, precis.. VARJE DAG. helt underbart. jag älskar att vara runt henne, hon är så söt och snäll. hon kom ju hem i tisdags från chile och det blev övernattning hos henne, det blev mycket prat och mycket skratt. sen har jag ju haft fullt upp med skolan också. varit med natalia massor såklart. igår var släkten här och vi åt god middag och vi prata en del. jag mådde bokstavligen skit i slutet av kvällen. somnade på mohammed, haha. jag älskar verkligen honom :)
idag vaknade jag sjukt sent och känner mig lite bättre än igår kväll. ikväll är vi bjudna på överaskingsfest i bredäng hos en väldigt nära vän till familjen och som jag älskar otroligt mycket! ska bli väldigt roligt att se hans reaktion när han kommer. blir nog mycket mat och mycket skratt och prat. mina gudbarn ska dit också tror jag, så det blir nog roligt.
nu ska jag städa mitt rum och kanske börja fixa mig lite smått. så jag inte stressar sönder mig i slutet, fan vad jag är trött! och helt cp seg i hela kroppen.

bro's 4 life  =)
<3


Kommentarer
Postat av: youknowwho

vart har hennes ögonbryn tagit vägen?

2009-05-12 @ 15:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0