jag älskar detta väder!

härligt med sol!
igår var jag och solade med mychelle. häärligt som fan. vi åt lunch på hennes balkong och lyssnade på musik. sen gick vi ut med glass och satte oss utanför hennes hus och stekte.  fyfan vad härligt. vi tog massa kort och myste. sen gick jag hem med musik i öronen. kom hem satte mig bara på soffan och nästan somnade. städade lite och så fixade jag lite smörgåsar. skulle möta mychelle men det blev aldrig så. utan jag gick till min mormor och gjorde henne sällskap........
kom hem rätt så sent och då gav dani och jag mamma morsdag present! parfym, massa krämer osv.
vaknade vid elva idag, tittar på kyle xy nu och snart ska jag försöka gå ut och sola, njuta som fan.. för sånt här väder kan man inte få nog av!
bjuder på lite bilder, dessa bilder är från i fredags. det fanns annat folk också ;)

bilder från igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0