ge mig sommarlov

gillar inte söndagar
jag orkar inte med skola imorgon! men jag måste, fan alltså. ska inte klaga, vi hade ju långhelg! helt underbart. haft fullt upp och massa roligt. igår var jag med natalia hela dagen och det slutade med att hon sov över här. vi sprang enda från henne till tbana på 2 min! altlså helt otroligt, seriöst har aldrig sprungit så jävla snabbt i hela mitt liv. kunde inte hålla mig för skratt heller så jag sprang så jävla fort, kunde inte andas och så skratta jag ihjäl mig .. samtidigt. natalia och jag hoppa på tbanan helt döda. folk trodde säkert vi var psykade, men det gör inget.. man får bjuda på sig själv ibland alltså. vi kom hem till mig där moe, dani och mychelle satt. vi satte oss på balkongen en stund och tittade på sjuka klipp som natalia hade på "sin" mobil. HAHA! så jävla roliga. m n' m gick hem. dani, nat och jag satt i mitt rum och kollade runt på datan. mina föräldrar kom hem och vi fixade käk. vi åt och prata om rumänien, haha. sen la vi oss i mitt rum och tittade på vänner till 03:00 på natten typ?
idag har jag inga planer, ska nog få lite plugg gjort. om det nu går. måste fan. snart är det sommarlov. äääntligen alltså, åh. vill ha sommarlov nunununu! :D
ska plugga eller nått nu.

nat o dani <3             nat drömmer sig bort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0