* baby, you cant have me back

berättar om helgen i detta inlägg
det var ett tag sen jag skrev. helgen har gått och nu är det en ny vecka, en vecka närmare lovet. thank you god for that! i lördags var jag på stan med natalia och leta balklänning men hittade tyvärr inte något. så letandet efter den där perfekta klänningen fortsätter. fick skjuts hem av george, när jag kom hem börja jag fixa mig direkt. sen åkte vi iväg till solna till ett stort jävla hus där festen skulle hålla till. amanda blev 15år, det var lite dött i början då amandas kompisar var helt tråkiga och bara satt där. men dom som känner mig vet hur jag är, jag minglar runt och pratar med alla. och så blev det. det var packat med folk, ca 60personer var där och det var verkligen skit kul. dj från rumänien och mycket musik. vi dansade från allt från salsa till hora(rumänsk folkdans). träffade en kille vid namnet juan, som precis som mig är chilenare-rumän. han var riktigt snäll och rolig. han har inte bott här så länge så han håller på att lära sig språket nu. men det var kul, lära känna någon ny. det blev till sent på natten och sådär.
det var ju eurovison men vi fick se reprisen på morgonen. grattis norge säger jag bara! tycker låten va grym! det viktagaste är ju, RUMÄNIEN KOM FÖRE SVERIGE! det är jag nog mest glad över. precis som förra året kom rumänien före sverige. på kvällen träffade jag mychelle och freja och några till. blev mycket skratt och mycket prat! <3
skolaskolaskola är det som gäller mån-tors. fuckingshitfitta. seriöst, skolan suger. det är så tråkigt, men vad gör man inte för betyg... imorgon har jag engelska och så matte. ska nog ta mattehanledning och träna inför provet som vi har på onsdag, som jag SKA klara!
nej, nu ska jag skaffa mig ett  liv och sluta skriva.

freja och jag<3
i löve you!

Kommentarer
Postat av: freja

i lööööve you too darling<3

2009-05-20 @ 14:34:32
URL: http://dinfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0