ge mig sommar, ge mig chile!

är så sjukt trött
kom hem från skolan för ett tag sen. inatt vaknade jag vid tre och var sjukt törstig, gick upp och drack jucie och efter det kunde jag inte somna om, fundera på att inte lägga mig alls. men jag somnade till sist. vaknade av att mamma väckte mig precis som jag hade bett henne göra på kvällen. bädda min säng och så fixa mig. sprang ner till centrum för att ta tbanan som får 53 så jag skulle komma i tid till skolan. och visst hann jag. det var en rolig resa till skolan, det räcker med den beskrivningen. kom till föreläsningen i tid iallafall.
sjukt tråkig skoldag idag och det kändes lite onödig. åkte hem vid tjugo i två och nu är jag hemma har precis ätit yogurt med kiwi och jordgubbar, såå gott! 
nu sitter jag och smsar med natalia som tittar på någon video när vi var små, när våra familjer var på någon utflykt och lekte, haha så sjukt länge sen. skulle vara så jävla kul och göra det nu, tänk liksom antonio, min bror, nat och jag sen våra föräldrar. det skulle se helt cp ut, alla är så stora nu. menmen, härligt med minnen.
nej, nu är jag för trött och matteboken väntar, snark.
snart är skolan över iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0