sista helgen i sätra

lite kort då.
var i skolan lite kort idag, träffade kusini och prata massor.. åt lunch och så åkte jag hem. fixade lite och sen blev jag fett irriterad men snacka med moe om det senare så det blev lungt. men ja, åkte till ikea köpte presentkort. åkte och träffade mychelle. vi solade lite och jag prata med några killar.. medans hon ville springa därifrån. sötnos! bjöd på ramlösa och så träffade vi några tjejer, satt och prata en stund. vi gick vidare till mig där det väntade lite folk på mychelle (fast det visste hon inte om) alla hoppa upp typ och hon blev rädd.. alltså blev det lyckat. det blev tacos, gooott! och så blev det klasskaka:D också gott! sjöng singstar och fottade med natalia :) fick världens bästa fotmassage av suraj, alltså omg vad skönt (a) - vi gick ut och gick. blev roliga historier som jag berätta till bella. haha, sötaste bella. vi joina natalia hem sen lite till centrum. sen åkte vi hem. men ja... mer än så berättar jag inte.
juste, jag har valt att inte skriva allt i bloggen, vissa saker behöver inte alla veta så om jag skriver "....." så betyder det kanske att jag gjorde något mer eller att jag bara inte vill berätta här :)
bjuder på bilder från idag, imorgon! :)
hoppas du blev glad mychelle. min älskade mychelle!


Kommentarer
Postat av: michelle

jag blev så glad! FINASTE SARA!<33

2009-05-30 @ 12:15:43
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0