mychelle :)

hej alla :)
jag ska gå ner till centrum om 10 min för att komma i tid till berghamra där jag ska möta pappa, för att fixa min kamera hos någon snubbe.. min lilla bebis funkar inte så jag måste få igång den nu innan sommarn! idag är det två timmar skola, snark! skit tråkigt och onödigt verkligen. igår gick både sverige och rumänien vidare! jag älskar verkligen rumäniens bidrag och kan det utantill eftersom den spelades hela tiden när vi var i rumänien. den är riktigt grym, tyvärr bättre än sverige.. tycker jag. sveriges låt suger, menmen.. det är svenska folket som har röstat fram det.
lyssnar på musik på danis högtalare och skriver för fullt. har fixat allt och nu ska jag snart iväg. sen blir de lunch med papi, hihi :) är skit sugen på fisk så jag tror det blir fisk idag. rödspetta var det va? yes! :D nej, det var bara lite kort innan jag springer iväg till centrum! :)
ha en forsatt trevlig onsdag gott folk!

 bjuder på en till bild från i söndags :)<3


Kommentarer
Postat av: michelle

jag ska döpa om mig till mychelle:)<333

2009-05-13 @ 14:56:18
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0