lillebror, storebror? LILLEBROR!

godmorgon alla! :)
jag ska snart ner till centrum för att ta tbanan till skolan, där jag idag har prov klockan 9. sen måste jag spela in någon film med min grupp och det ska vara klart idag. lyckat arbete liksom. nej, men det blir skit bra! blir nog inte en sån lång dag i skolan idag. jag kanske tittar förbi hos natalia idag, men det är bara ett kanske.. har inte ens frågat henne men om hon läser det här får hon reda på det nu ;)
måste vara hemma klockan 17:00 för klockan tjugo över ska jag och pappa på kurs, körkortsskitkurs. sen kan jag köra hem. woho, se upp i vägarna för här kommer sara! kursen håller rum i bredäng så jag kanske inte ens åker hem, men vem vet. sen vid åtta är väl kursen klar, hoppas på innan, så kan man ju hitta på något under kvällen. på lördag ska min familj och jag iväg på en födelsedagsfest i solna hos amanda som fyller 15år, det blir nog mycket mat och mycket gott. och trevliga människor också! på söndag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men det blir väl någon utedag, vem vet kanske tar fram matteboken och räknar lite här och där. skulle ju behövas eftersom jag har prov nu på onsdag, men jag känner att det kommer att gå bra.
nej, nu ska jag iväg till skolan!
önska mig lycka till på provet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0