kort

det var ett tag sen
idag mådde jag sämst så jag gick hem tidigare från skolan. det var konstig luft ute, jag vet det låter helt konstigt men det är något konstigt! inte bara jag som känner av det. men åkte hem, vilade och pluggade matte.. fick rätt så mycket gjort, lite roligt var det ju eftersom det blev lätt när man visst hur man skulle göra.
nu sitter jag och chattar med natalia om rumäniens bidrag på eurovison, det är ju semifinal idag och jag ska kolla! jag vet, låter kanske lite konstigt att JAG ska göra det.. men det är skit roligt och tänk va roligt det blir om sverige inte ens kommer med, herregud vilken skandal det kommer att bli. i cant wait!
nej, jag är trött nu och ska lägga mig i sängen och kolla på tv.
juste! imorgon ska jag iväg och fixa min kamera och sen ska jag ut och äta med pappa.. myyysigt!
mychelle n me i söndags<3

Kommentarer
Postat av: michelle

var du tvungen att ta den fulaste bilden på mig hihi!

me love yo!<3

2009-05-12 @ 21:09:08
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0