ett år snart!

fortfarande sjuk, vilket suger!
ska iväg till skolan om typ en och en halv timme, snacka om att inte vara taggad alls. verkligen inte. men jag har matteprov och jag måste verkligen göra det. sen har jag svenska lektion men vet inte om jag stannar så länge eftersom jag inte mår bra. ska iväg till mammas jobb sen och fixa lite saker.
snart är det sommarlov! lite roligt, natalia har skolavslutning den 9, moe har den 10, min bror den 11 och jag den 12. så de sista dagarna blir det massor av avslutingar man ska gå på. juste! igår när jag låg i sängen nästan halvdöd så kommer mamma och pappa hem. vad har pappa med sig!?!?!??! JO! min bebiiiiiiiiiis! min kamera! som funkar, åh vad jag har saknat den, gash. så nu kan jag fotta ihjäl mig på min kusins student, alla avslutningar och så hela jävla sommaren! den 31 är de inte bara morsdag utan även ett år sedan jag fick min kamera, ett år sen! shit, minns dagen som igår. matilda sov hos mig och vi satt på balkongen och så kommer pappa med en stor påse och jag börjar nästan gråta eftersom jag visste vad det var. ååååååååååååh, lycka!
jag vill ha sommarlov! jag vill ha härlig sol, jag vill vara ledig och njuta som fan!
nej ska sluta drömma mig bort.
bror och jag i chile, första kvällen. helt oförglömligt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0