grymt snygg

onsdagonsdag.
idag börjar jag sent precis som vanligt. varför jag vakna så tidigt vet jag faktist inte. igår kom mamma sent och hon var helt slut, så klart. hon jobbar ju massor. tittade på desperate housewives och smsade med adde. han var lite besviken för att real madrid förlorade rätt så rejält. någon annan var också typ förbannad. gick och duscha och sen la jag mig i sängen och tittade lite på tv och så somnade jag.
så whats up today? well, tittar på top model nu. det är så grymt roligt. sitter även och chattar med min faster i rumänien hon säger att det är regningt i rumänien, bättre än snö i alla fall. men hon säger att det blir varmare och varmare och det ska jag säger er, det gillar jag! jag saknar verkligen rumänien, min släkt. åh, jag vill dit nu. jag orkar inte vara här i skitiga sverige. jag ska fråga pappa, om han helt seriöst kan skicka iväg mig någonstans i ett halv år. jag vill inte vara kvar här. jag har det bra, jag har vänner, jag har familj, jag har allt jag vill ha. allt jag behöver ha. men jag vet inte varför, men jag vill bort. bort från kalla äckliga sverige, ett bra tag. därför vill jag alltid åka någonstans och jag tror mamma och pappa ser det. men dom vill nog inte skicka iväg mig för länge, dom kommer sakna mig, jag kommer sakna dom. så då blir det liksom två veckor dit, två veckor hit.
ska bädda min säng snart och fixa något att äta. muuums, senare under dagen får jag se vad jag hittar på. vill ut och ta lite kort, tror nog jag ska göra det. jag har svenska lektion idag och slutar klockan 16:00. två timmar skola då.
nu ska jag iväg och göra något vettigt.

han är så jävla snygg!
och hans bror är så grymt söt!
bröderna sheckler.

Kommentarer
Postat av: catherine

fin blogg du har Sara :)

´jaa han är ju as fin hehe



Catherine

2009-03-13 @ 17:22:46
URL: http://caathyn.blogg.se/
Postat av: VELSQ.

tack cathy!

han är skiit snygg, driv inte!

2009-03-13 @ 17:52:33
URL: http://velasquezsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0