mk n' ash

måndagmåndag.
dom är så sega. usch. det första jag tänkte berätta är att natalia är i rumänien nu, hon kom tydligen fram igår.. undra hur fort dom åkte egentligen. men kul är det ju och jag är så glad för henne och jag saknar henne. var i skolan idag och sen gick jag vidare och simma. har haft skit ont i ryggen hela dagen och det har inte gått över än. hoppas att det går över snart. det är tre dagar kvar, underbart. har suttit och chattat lite med mychelle som har hittat en ny kärlek, joe jonas. nu har natalia och hon något att prata om, haha. jag diggar bara deras musik, men tycker inte om någon utav dom sådär. just nu sitter jag på min säng och är jätte trött och tittar på sex and the city. moe och dani sitter i allrummet och vet inte vad dom gör. spelar nog. när pappa kommer hem blir det middag, som mamma håller på att laga just nu. luktar gott i hela lägenheten.
har ni haft en period där ni nästan har vart helt besatta av en artist eller någon? - jag hade det, jag var helt besatt av mary kate och ashley olsen. överallt i mitt rum kunde man se bilder på dom, på min data kunde du se massa bilder, i min bokhylla kunde du se alla deras böker och alla filmer också. jag var helt galen i dom, jag älskade allt med dom. så jävla vackra, det tycker jag fortfarande. okej, jag är inte helt galen i dom sådär som jag var en gång i tiden. men jag diggar dom fortfarande på massa olika sätt. så nu tänker jag dela med mig en rätt så ny bild på dom..
då säger jag hejdå och forsatt trevlig måndag!

så vackra!


Kommentarer
Postat av: MICHELLE

marykate och ashley kommer förbli mina förebilder, ALWAYS! så jävla vackra.



JOEJOEJOE! hihi :-D<3

2009-03-30 @ 18:03:28
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0