nino och jag är busiga

home.
rätt så lång dag i skolan, gick upp på föreläsning eller det var inte så mycket föreläsning. vi blev indelade i grupper där vi i varje grupp skulle ta upp en miljöhändelse och så fick vi olika kontinenter, min grupp fick afrika. vi har tänk om vad vi ska skriva om och vi ska skriva om skogsbränderna, vattenbisten eller oljesläppet i kenya. ja, vi får helt enkelt se hur det blir. gick vidare på "nyhetssändning" där vi var tvugna och se våra lärare göra någon jävla teater, alltså ibland kan man tro att min skola är dagis, seriöst. lyssnade inte ens på vad som sa, helt onödigt.. men vad gör man inte för närvaro? gick vidare till lunch med hanna och dilan. träffade senare min kusin och följde med henne och äta. vi åkte till östermalmstorg med anna, linda och ronja och fikade. mysigt. vem ser vi där? jo, paolo roberto och elin kling. varje gång vi sitter och fikar där ser vi någon, förra gången såg vi martin stenmarck. blir väl att fika där lite oftare, haha. vi satt där ute och frös ihjäl och fikade och hade de trevligt. vi prata en del och ja. sen åkte jag hem, träffade angelina på tbana och så prata jag med rebiik och jag kunde inte sluta skratta. hon är ju också i gamleby. nu sitter jag här och tittar på top model och ska fixa något att äta och sen måste jag verkligen börja plugga! fyfan, vad jag inte har någon ork alls.
iväg och fixa något att äta, var det!

bilder från gamleby.
minnen för livet <3



Kommentarer
Postat av: Happy

saknar dig :D <3

2009-03-12 @ 20:44:27
Postat av: VELSQ.

jag saknar dig mer! <3

2009-03-13 @ 16:31:41
URL: http://velasquezsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0