lillebror goes storebror?

godmorgon
nu har vi flyttat fram tiden, sommartid here we come. not? det ligger ju fan fortfarande snö på marken, man blir ju nästan deppig. tur att man åker ner till 20 grader, yes! 20 grader där nere idag. underbart. kan inte våren komma, jag tror inte jag är den enda som vill ha vår. så vad gör jag just nu? jo, jag sitter här i allrummet med min data i knät och med min bror bredvid mig och vi tittar på sex and the city det är så jävla kul och grymt bra. bror och jag sitter och skrattar ihjäl oss. idag är det söndag och mina föräldrar har precis åkt till några vänner och sedan ska dom handla och så ska mamma baka. åh, jag älskar när mamma bakar man äter verkligen tills man spricker. ska kanske ut en stund lite senare, träffa angelina eller något. vi får se vad som händer. imorgon är de måndag och tillbaka till skolan. imorgon har jag bara idrott och så case på förmiddagen, där hanna och jag verkligen måste arbeta och få allt gjort. ska nog ta och simma efter idrotten också. sen på tisdagen ska jag också simma och på onsdagen också. sen på torsdag ska jag upp vid fyra och göra mig klar för resan och sen klockan fem åker vi härifrån. åh, i cant wait. natalia är någonstans i europa på väg till rumänien och hon är framme imorgon, tror jag. imorgon blir det 21 grader där nere hoppas hon njuter som fan. nej, nu ska jag göra något vettigt, som att äta och titta på satc.

bror och jag,
lite pinsamt att folk tror att han är min storebror när han är två år yngre än mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0