ta mig tillbaka till usa

fredag!
gud vad veckan har gått fort. igår var jag i skolan, slutade efter lunch. umgicks med natalia ett tag och med mina älskade små troll. åkte hem, var hemma.. helt död. blev en lugn tv kväll med mamma.
idag är det freeedag gott folk. gissa vem som är hemma? jo! min ääälskade lillebror! gick ner och mötte honom vid bussarna och så gick vi hem. var även lite med mychelle och mattis idag. vi tittade på massa astrolgi, skit kul ju.
snart kommer mamma hem och då blir det massa god mat! om en vecka kommer pappa hem också. jag vet inte riktigt om han är i tokyo längre, håller inge vidare koll på det där. hoppas han mår bra, länge sen man prata med honom. jag saknar i alla fall honom väldigt mycket, jag tror mamma saknar ihjäl sig på honom. och tänk, vi åker snart igen. den 2 april, draaaar vi i 12 dagar. underbara 12 dagar. gud vad jag längtar, jag älskar att sitta på flygplanet och bara känna att man närmar sig. ååh, vi åker snart. tralalala, jag vet jag tjatar lite.. men vafan det var länge sen jag var där. TVÅ år!
imorgon är det lördag och mamma jobbar hela dagen, vet inte riktigt vad jag ska göra. jag hittar väl på något, som vanligt. jag älskar verkligen helg. jag älskar de, för man behöver inte stressa runt, oroa sig om något. bara sooova. underbart!
ska försöka få tag i min kusin i chile och fråga hur det går med ritningen, tänker inte säga mer än så. jag vill nu!
nu kom mamma hem, ska nog hjälpa henne lite.

familjen i miami.
<3

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Vem kan detta vara :P ?

2009-03-13 @ 20:25:16
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: VELSQ.

vadå vem kan detta vara?:-s

2009-03-13 @ 20:27:09
URL: http://velasquezsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0