lycklig? ja.

det känns som den här söndagen kommer vara bra.
ska städa här hemma lite så det ser lite trevligt ut när mamma kommer hem, hon jobbar idag också. sen så ska jag plugga lite, få lite gjort för en gångs skull. sen ska jag väl ut och äta något, tror jag. ska försöka få tag i mychelle och fråga om hon vill med till mina gudbarn senare under dagen.
igår var det lördag. gjorde ingenting på hela dagen satt bara hemma, gick ut sen vid sju. klockan halv nio träffade jag dani och moe och så gick vi hem. vi satt uppe och prata om allt möjligt, det blev mycket skratt så att jag nästan tappade andan, mamma är så rolig att man kan skratta tills man får kramp i magen, min bror lika så. jag älskar mamma och dani så mycket! när moe hade gått forsatte vi prata lite och lyssna på musik, tung musik. till sist gick mamma och la sig, medans min bror och jag gick till mitt rum och spela in sjukaste videorna på honom, alltså vi är helt sjuka. " GE MIG PENGAR! " - bara min bror som förstår. älskade troll.
imorgon är det skola igen då, har case på förmiddagen och sen har jag idrott klockan två, så jag slutar vid tre. skönt? oja. kanske åker och simmar lite imorgon också. vi får se hur det blir. imorgon blir det att plugga också. har engelska presentation på tisdag morgon och jag måste lära mig min text utantill, fuck.
prata med pappa för ett litet tag sen, han befinner sig i tokyo nu. klockan är sju på kvällen där och han sitter på sitt rum han hade vart på starbucks, åh! jag vill också ju! får vara glad över att pappa är där och njuter som bara den. när jag blir stor, vill jag ha ett lika bra jobb som min pappa. pappa är min förebild när det gäller jobb och sådär. jag älskar pappa så mycket.
25 dagar kvar tills vi åker till rumänien också! hur känns det? jävligt nervöst ska jag säga er, jag har inte vart där på två år. det känns så sjukt länge sen, men jag minns det som igår. det kommer vara så konstigt att åka dit, folk har dött som stog en väldigt nära och att bara tänka tanken att gå in i huset och personerna inte finns där, gör mig helt förstörd. jag har undvikit det så länge, men nu går det inte längre. såklart det ska bli så jääävla kul och träffa alla släktingar och kusiner och alla vänner och allt! chatta med min kusin i rumänien och vi prata en del, jag saknar henne så mycket.
oj, vad långt det blev.. skrev om ingenting. aja, ha det bra!

bjuder på bild från chile 2009, jag saknar det så jävla mycket!
TA MIG TILLBAKA?


Kommentarer
Postat av: Maria

hej,jag har läst din blogg under en lång period nu och har märkt att din pappa reser väldigt mycke,lycko han säger jag bara :),jag undrar vad han jobbar med?



kram!

2009-03-08 @ 13:36:23
Postat av: VELSQ.

jaha, han är ingenjör och jobbar på ericsson. han är inköpare ;)

2009-03-08 @ 14:00:29
URL: http://velasquezsara.blogg.se/
Postat av: Maria

jaha jaha,det låter roligt :D

2009-03-08 @ 22:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0