söta kusin

igår var de söndag och den var härlig. var hos mina gudbarn, utan mychelle eftersom hon var och titta på hus som eventuellt blir hennes familjs. jag kommer bli så glad för henne om dom får det här huset, jag vet hur mycket mychelle vill bort från äckliga sätra. även om det är långt bort, ska vi fixa det, eller hur? nu hoppas jag bar på de bästa för dig älskling!
jag var som sagt hos mina gudbarn igår. min gudson har nästan inget hår, men gud vad söt han är. min guddotter har börjat säga "näe" hela tiden, låter lite roligt i början men efter ett tag blir det lite tjatigt. lekte med dom ett bra tag tills jag gick vidare till matilda i regnet. usch. när kan vi välkommna den härliga våren? jag satt hos matilda en liten stund och berätta lite "news" för henne, om att jag är släkt med en kändis som hon verkar gilla? frågade även henne varför barn sprider så mycket glädje och kärlek. vi kom fram till att det är för att dom har inga problem, dom tycker allt är kul och det är så skönt. om man är på dåligt humör behöver man bara träffa mina gudbarn alltså, herregud. dom får dig och tänka på helt andra saker och så tänker man bara positivt igen. åkte vidare hem, där vi tittade på wipe out. det blev mycket skratt och så åt vi popcorn, hihi. moe gick hem efter det och sen var det sanningens ögonblick, det är så jävla kul det också. sen gick jag och la mig, var helt slut.
idag vaknade jag klockan kvart i sju för att jag skulle med min lillebror till bussarna, han åker till gamleby med skolan idag. stressade ihjäl mig imorse, men vi kom iväg i tid iallfall. stog där utanför bussarna och väntade med honom tills han gick på bussen. kändes lite konstigt att stå där och själv inte gå på bussen. kändes lite tråkigt, gamleby var ju bäst med kunskapsskolan, helt klart. men jag får tänka så här "utan niorna är de inte samma sak, vi gjorde det roligt" - tro mig, dom som är där kan aldrig slå oss och tyvärr kan inte den här årskursen bli lika tajta som vi var. det är lite roligt att folk säger att "hela klassen har blvit mycket tajtare nu" och så rabblar dom upp massa namn, sen när man frågar dom här personerna säger dom "in my ass, vi är tajta" eller något liknande. tycker folk ska sluta ljuga och inse, ni blir aldrig som oss, vi var bäst.. eller hur?
sitter i skolan nu, heeeeelt tomt. jag är hungrig och trött, jävla bajs. ska hem och plugga idag. INGET ANNAT. det kommer säkert bli så att jag kommer hitta på något som vanligt. nej nu, ska jag faktist plugga, sen ska jag ner till cafet och köpa något att äta.

på bilden: kusin nayeli.
plats: hos tia veronica i chile 2009
fotograf: velasquezsara.
helt underbara ögon, helt underbar unge.

Kommentarer
Postat av: michelle

åh vad söt du är!<3 jag hoppas så jäkla mycket!

2009-03-09 @ 13:08:57
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0