smittad

igår var det fredag. åkte till matilda och umgicks med henne ett tag, sen åkte jag till mormor där jag skulle hämta hennes post och vattna hennes blommor. jag skulle bara vara där typ 10 min, men jag stannade i typ en timme. det var så skönt att vara där. tven funkar inte där, så jag bara satt. jag bara satt, började leta efter lite bilder och visst hitta jag det. jag var allt en liten tjockis som bebis. sen mötte jag upp mychelle och tess som åt på metronova och så gick vi till mig där räzmuz var! tralala, vi tittade på sex and the city och bara satt. sen gick mychelle och tess och efter en stund gick räzmuz också. blev kvar till halv tre, chatta med suraj och moe.
idag är det lördag.. vad händer idag? ingen aning. inget planerat iallafall. vi får se hur det blir. jag vill träffa mina gudbarn, nunnunu! jag saknar ihjäl mig på dom ju. ska försöka övertala min bror att följa med mig dit, jävla bajs. allt för nu då.
 
natalia har smittat mig med sin jonas brothers,
så när dom kommer till sverige ska allt hon och jag gå!

massa kärlek till deras muusik.

Kommentarer
Postat av: nat

JOOOONAS BROTHERS 4LIFE!!!!!!!!:D

2009-03-08 @ 17:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0