pratar med mormor

sitter här med moe, pappa och dani och tittar på fotboll. sverige vs portugal. åh, blev fett inne nyss ronaldo var nära på att göra mål. jag kan nästan inte skriva eftersom jag är så jävla inne, jag blir typ helt nervös. åh, jag älskar fotboll ibland. jag hoppas portugal vinner eftersom jag tycker om när det står överallt i tidningarna "sverige förlust mot portugal" och massa annat. det är kul ju. sverige tror sig bäst men det är dom icke. inte i mina ögon iallafall. varför måste ronaldo vara så jävla snygg också? jag har chattar ihjäl mig med mina kusiner och vänner i rumänien, jag pratar massor med ruxi och hon är så söt. kan inte tänka mig att det var två år sen vi träffades känns verkligen inte så. kommer ihåg min resa dit som igår. ska snart prata med släkt i chile och hälsa lite här och där. det var nästan tre månader sen jag var där. man blir ju nästan helt deppig när man tänker på det. men endå så jävla glad och så lyckligt lottad att man åker iväg snart igen. pappa packade lite tidigare och jag ska börja packa på tisdag. jag har så mycket jag vill ha med mig men jag vet att det är onödigt att ha med sig så mycket. ska ha med mig typ 5-6 par skor. för helt seriöst jag kommer ha beslutångest där nere. det är 15 grader, hääärligt. kan använda mina gladiatorsandaler blandannat. nej, nu är första halvlek över, so im out!
natalia och jag igår 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla rasist du är :O

2009-03-29 @ 13:39:10
URL: http://mychelles.blogg.se/
Postat av: VELASQ.

bara för att jag inet vill att sverige ska vinna?

2009-03-29 @ 13:55:08
URL: http://velasquezsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0