plec peste 2 zile!

gomorgon!
som varje morgon sitter jag och tittar på härliga the voice gänget på kanal 5. idag är engelskan inställd och det känns helt underbart ska ni veta, sovmorgon. men jag vakna lika tidigt och känner mig hel pigg, jag tror dagen blir bra idag. det känns som en såndär bra dag. så jag ska iväg till skolan om någon timme, sen ska jag hem och börja ta fram saker och packa. tralalala. looove it! förutom det, tror jag min kamera åker med mig idag på en tripp in till stan och ska fotta lite fint vid utsikten i skolan. ska inte vara lat idag, ska fan göra det. jag måste träffa mychelle innan jag åker, umgås lite med henne och få tillbaka min tröja(!!!) men ja, tisdag morgon och hittills känns det great. minus att jag fortfarande har lite ont i min vänstra axel, men ska inte klaga så nog om det. 
blir nog ett litet inlägg lite senare.
school, here i come! *snark*
ash

Kommentarer
Postat av: michelle

juste din tröja/klänning! smsa mig sen!

De där är väl marykate? :O

2009-03-31 @ 08:35:01
URL: http://mychelles.blogg.se/
Postat av: VELSQ.

det gör jag!

nej, jag trodde också det i början men det är de icke :)

2009-03-31 @ 09:41:02
URL: http://velasquezsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0