fredag baby!

känns inte alls som det är fredag, kanske för att jag var ledig måndag, tisdag. så min skolvecka har vart kort och rätt så lugn. idag är det då fredag, ska förbi skolan och lämna in ett arbete och sen ska jag träffa freja och mychelle, vi ska ta oss en tripp till, ja dom som vet, dom vet . det blir nog massa skratt och helt enkelt värt att se. sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, det får vi se. mamma jobbar hela dagen och kommer hem sent. jag saknar mina gudbarn, mina små sötnosar. juste! pappa ringde igår, prata med honom han befinner sig just nu i tokyo, tänk så lång borta det är? han hade tydligen skickat bilder till mig, men jag har inte fått några :(
var med mychelle och freja hela dagen igår, det var ju kul. vi var på stallet med freja, vi hjälpte henne lite fort. sen åkte vi vidare till hennes mammas jobb där vi skulle hämta frejas kusin, som var rätt busig och rolig. vi åkte vidare hem till freja där freja lagade mat :D fast jag innan hade ätit, lunch i skolan, delat en pizza med min man(räzmuz) och sen ätit korv(!) men ja, ibland finns det dom dagar man bara vill äta. vi gick upp till frejas rum där jag bland annat slog mig i huvudet och typ lata oss. nej, nu måste jag iväg! NU ÄR DET HELG!
min gudson, min sötnos, som jag älskar så oehört mycket.
mychelle som jag älskar lika mycket!

<3

Kommentarer
Postat av: michelle

jag älskar dig sara, jag hoppas att du inte är sur på mig! <3

2009-03-06 @ 15:46:55
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0