fine with me

tisdag.
har vart i skolan idag, vi åkte till flempan med case grupperna, till högskolan och lyssna på en föreläsning om miljön. gissa hur tråkigt det var. jag satt och smsade och lyssnade på musik. skrattade skit mycket med dilan och skickade sms med min man, räzmuz. vi skratta sjukt mycket. tog bussen till skärholmen och sen handlade jag lite att äta och så tog jag bussen hem. väl hemma, lagade jag mat och chatta lite med mychelle som kanske kommer hit senare. tittat på top model och smsat massor. vad ska jag göra nu? ingen aning. är lite små irriterad att jag blev väckt av ett telefon samtal som tydligen vara ett "förlåt" samtal, men så mycket förlåtelse blev det inte. kändes inte som det iaf, men ja. det blev istället massa skrik och massa onödigt tjafs. men nej, jag är fittig så ja. jag bryr mig, jag bryr mig inte om äckliga, ja tänker skriva hans äckliga namn här på min väldigt fina blogg(haha), tomas. seriöst, hoppas han dör i en bilolycka eller något. eller kanske inte, jag är ju fittig.
från de dåliga till det bra. jag prata med rebiik idag, hon är helt underbar. haha, blev mycket euw och mycket skratt i telefon tidigare. hon befinner ju sig i gamleby med alla småbarn, haha. nej, ska sluta skriva nu och försöka glömma allt. om inte mychelle kommer ska jag väl ut en sväng. aja!
imorgon börjar jag kvart i två! skönt som faaaaaaaaan.

natalia, dani och jag. för längelängelänge sen.
okej kanske inte så länge sen,
på tal om natalia, har hon tatuerat sig.
min bebis har blivit stor!
love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0