bild på klassen

lördag morgon
inatt ringde pappa, precis när jag hade somnat. alla som känner mig, vet att jag hatar att bli väckt, det kan förstöra hela min dag, men när han hörde att jag inte lät så vaken så sa han, jag ringer dig imorgon! och så la han snabbt på. somnade om och gud vad jag sov. gissa hur skönt det var!
vaknade av att pappa ringde, men blev inte arg blev så glad att höra hans röst. han befinner sig fortfarande i tokyo där det är 11 grader och blåser jätte mycket, säger pappa. han sa att han bodde på våning 26 och när de blåser, rör byggnaden på sig.. låter inte alls kul, bara läskigt! nej fyfan. han åker till hongkong om några timmar och blir kvar där tills på fredag tror jag. vi här hemma saknar pappa väldigt mycket!
vet inte vad som händer idag, har precis ätit frukost och ska nog hitta på något. vill ut och fotta, men nu är det äckligt ute. inge fint snö och fotta ju. juste! min data har lagt av, vågar inte sätta på den eftersom jag är så rädd att allt ska försvinna, ska lämna in den på reparation, när pappa kommer hem. bu, min data har liksom allt i. BILDER! jag är ett jävla cp som inte har backup, jag har ju en hårddisk men använder inte den. ÅH! jag kommer seriöst börja storgråta om alla mina bilder går bort. JÄVLA SKIT. 
nej! nu ska jag sluta.. ska upp, bädda min säng och så får jag se vad jag hittar på!
trevlig lördag, gott folk!
aquila på les' :)
min klass, ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0