back to school

nu är jag tillbaka
lovet är över. fan vad det känns trist. det är så skönt med lov och bara vara liksom. så vad har jag gjort under lovet? jo, umgåtts med mychelle en del. vi har ätit, spelat, bakat, skrattat och ja, bara vara. i lördags var vi och klippte min gudsons hår, haha det blev lite roligt senare på kvällen då mychelle blev äcklad av någon. det fanns god mat, god tårta, trevligt folk och söta gudbarnen så klart. jag har vart ledig måndag och tisdag också, det har vart skönt med lite extra lov sådär.
vad händer idag? jo, idag är det skola. som varje onsdag börjar jag klockan tjugo i två, men jag ska gå dit lite tidigare för att äta lunch och prata ut med min kusin, har inte träffat henne på evighet känns det som! ska bli så skönt att prata med henne och bara få ut allt. gud vad jag älskar henne! sen blir det ju självklart att träffa alla människor igen, trevligttrevligt. nästa vecka blir mamma och jag ensamma, eftersom pappa åkte iväg imorse till tokyo och hongkong och blir borta i två och en halv vecka, lite små trist eftersom pappa gör allt så mycket roligare. kommer sakna honom iallafall. och min älskade lillebror åker iväg till gamleby med skolan. so, just mom and me. vi kommer nog hitta på något kul. om 29 dagar åker jag till rumänien, gissa om jag längtar?! fyyfaaan vad jag längtar alltså. resten av veckan blir väl massa plugg och sådär. under helgen vet jag inte riktigt vad som händer, någon fyller väl år tror jag så då blir det väl att fira den personen. ska försöka träffa mina lyckopiller under veckan också, gudbarnen alltså.
det var allt för den här morgonen.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0