*they all love me

var i skolan ett tag idag, hände inget roligt direkt satt med dilan och prata en massa. åkte vidare till mammas jobb där jag satt och lekte med alla barn och läste sagor. åt massa frukt också.
när jag satt på bussen påväg till mammas jobb, satt jag och tänkte på hur jävla jobbigt det var att gå ut nian, hur mycket jag saknade alla när jag började gymnasiet. nästan de sorligaste jag har gjort.. gå ut nian. kommer ihåg skolasvlutningen som om det vore igår, helt underbart. även om jag hade gått med alla i högst fyra år så gjorde de ont.. alla andra gick ju med varandra i tio år osv.. men vi niorna vi var verkligen som en familj. vi stog inte alla nära varandra men vi visste vart vi hade varandra. det var så skönt. kom och tänka på det eftersom det är många som jag känner som går ut nian nu och fan vad jobbigt det var!
nej, men sen åkte mamma och jag till skärholmen där det blev shopping! woho! köpte massa underkläder, klännigar och shorts. nu behöver jag inget mer! :D vi åkte vidare till stan där pappa skulle växla pengar och sen åkte vi till donken och åt. fyfan, nu är jag glad och mätt! smsat en del med dani(inte min bror)- lite konstigt eftersom vi aldrig brukar göra det, men aja!
imorgon är de min sista dag i ettan!
fan vad skönt med sommarlov!
suraj, jag, redda och adde på deras bal :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0