sommarlov snart

hejsan!
nu är solen borta, men jag ska inte klaga för dagarna solen var här, har jag vart ute heeeeeeela dagen och bara njutit som fan. nu välkommnar vi regnet och molnen. sitter hemma och gör ingenting. tittar på tv och har precisprecis tittat klart på sista the hills delen av den här sesongen. fan, vad tråkigt att lauren inte kommer finnas kvar. det suger verkligen, jag älskar henne. hon är så vacker och så grym. vi får se hur det får för. mrs och mr. pratt. och nästa sesong vill jag bara se, kristin är ju tillbaka och alla vet, att kristin betyder drama.. eller ja, dom som har följt serien heelt, som jag. hon var med på lb.. draaama.
ska snart till skolan, ska först upp,  ur sängen fixa lite saker och sådär. sen blir det iväg till skolan. tänk, nästa vecka är det sista veckan i ettan för mig. fan vad tiden har gått fort. mina kusiner tar studenten på fredag. först ska vi alla stå i skolan och kolla på deras utspring. sen ska vi till martinas motagning och sen till martin och sist men absoult inte minst, ISABEL! den viktigaste av alla :D fyfaaan, vad skönt!
juuuuste! igår fick jag och min bror reda på att vi ska iväg någonstans men kan tyvärr inte skriva det någonstans eftersom en viss person kanske ser det, på något sätt. därför har jag valt att hålla det utanför bloggen. men vi åååååker iallafall! och nej, det är inte nu i sommar + att det är en vecka. mer än så säger jag inte!! :D:D
aja, fortsatt trevlig onsdag!

jag älskar lauren, älskarälskarälskar!
the hills kommer inte vara desamma utan henne alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0