rip


vila i frid therese.
jag blir gråtfärdig när jag tänker på den här unga tjejen som blev mördad. jag blir äcklad av dessa två människor som mördade henne. hur fan ska dom kunne leva sitt liv normalt efter det dom gjort, det går inte. jag blir äcklad av att försöka tänka deras tankar när dom mördade henne. jag blir så grymt äcklad och ledsen. jag hoppas dessa människor får ett grovt straff och ruttnar. hon var en helt vanlig tjej som gick i kunskapsskolan i nian, hon hade vänner och familj precis som alla människor. läste igenom hennes blogg igår och jag kunde inte hjälpa det, jag grät lite. tänk att en vanlig tjej på femton år blir mördad? det var ju en helt vanlig dag för henne, hon gick på fest och sen skulle hon hem. vem visste att det fanns två idioter till människor som hade sånna grova och hemska tankar? jag kände inte ens den här personen, men jag lider... jag tycker det är så jävla hemskt. tänk att ena minuten är du helt levande och den andra är du borta, borta föralltid. jag vill inte säga att jag är rädd för att bli mördad, men jag kan inte säga att jag aldrig tänkt typ, tänk om jag blir det? det här kanske får mig att inse varför mina föräldrar inte gillar att jag kommer hem ensam så sent på kvällarna, nätterna. hemskthemskthemskt, hoppas dom skyldiga till detta får sitt straff!
hoppas du har de bättre på den plats du är nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0