love it here!

har precis vaknat här i härliga rumänien. det blir inget långt inlägg eftersom jag ska iväg och äta frukost snart! flygresan gick skit bra, lyssnade på musik och spelade hela vägen från stockholm-budapest.. det var skit stressigt eftersom vårat plan var försenat och vi hade 15 min på oss i budapest.. gissa om vi sprang hela vägen? dani, nat och jag sprang som idioter.. haha! det var så jävla kul, men vi hann! och sen på flygresan blev det prat, skratt heeela vägen, skratta så jag grät, helt roligt. i rumänien sa vi hejdå till natalia :) när vi kom hem så stanna min bror och jag uppe och prata med min faster till sent på natten. vi har en liten kattunge här också.. alltså helt gullig!!
igår var vi ute hela dagen, vi var med vår kusin ruxi och massa andra. det finns en kille här adrian, asså han liknar nick från jb så jäävla mycket!!! heeelt sjukt! sen klockan 22:00 fick vi för oss att gå och köpa glass,eftersom allt nära oss är stängt fick vi gå en bit :) igår var vi ca 20 pers i parken, helt roligt!
nej, nu ska jag äta frukost och sen gå ut och träffa alla igen... här är det varmt och vi går runt i shorts och linne,
aja ha det bra i kalla swwwwwwwweden
puss och kram från sara och dani :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0