kort

sitter i min rosa klänning och det är skit varmt!
min bror sitter och tittar på någon film.
dessa dagar har jag vart ute en massa och igår var jag la munte,
typ fjällen kan man säga.. fanns lite snö men inte så mycket.
vi hade det jätte kul där uppe!
nu är vi tillbaka i bucarest och jag ska snart ut och träffa min kusin :)
vi ska väl till parken och umgås med dom andra trevliga personerna!
faster och tio dan fixar mat, sen är det bara att komma hem och äta sen ut igen!
jag älskar det här, bara vara ute och ha kul med alla här och inget att oroa sig över.
saknar dock, mami och papi <3<3
nej, ska fixa de sista sen är det ut och röjjjaa :D
(kan inte ladda upp bild här, datan är knas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0