jag är lyyyyyycklig!

jag åker till rumänien på onsdag!
jag har verkligen världens bästa föräldrar, kan man bli lyckligare?! åååååååååååhhh. mitt hjärta bultar så jävla snabbt för jag är så jävla glad. för någon timma sen var jag helt deppig för att det är så jävla dåligt väder och att jag blir ensam här i stockholm. men faaaan, mina föräldrar har vetat att vi ska åka i två veckor(!!!) jag förstår inte hur dom kan hålla sig. så nu åker jag i tre uuuunderbara veckor! fan vad roligt min bror och jag kommer att ha!! sena ute kvällar, mysiga nätter vid vattnet, mat, HALLON!, och massa kääärlek! plus att dom från usa kommer till rumänien också!! ååh, helt lycklig!  så imorgon blir det stress dag för att träffa alla och sen på onsdag kväll åker jag!! helt underbart!! :D:D jag kan inte sluta le!
JAG ÄLSKAR MAMMA OCH PAPPA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha grattis ha det SÅ HIMLA BRA DÄR

2009-06-18 @ 00:24:40
Postat av: Happy

GRATTIS OCH NJUT AV RESAN :)<3

2009-06-18 @ 00:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0