grattis till kusini!!

säger bara grattis till min isabel som tog studenten idag!
det var så jävla kul idag, seriöst! helt galet! vaknade runt tio och började fixa mig. hade bara på mig jeans och en spetströja. vi åkte in till skolan där det var packat med folk och så hittade vi våran släkt. alla treor sprang ut på taket och så stog vi där nere och hejade på alla. sen kom dom ner, blev massa kramar och massa blommor och grejer. gick med min issi och bytte om. sen gick vi ner till flaket. ioana, issa och jag. faaaaaaaan, vilken känsla, vilket röjj. seriöst, fuck limo och that shit. FLAK IS THE SHIT! det var galet kallt och blött eftersom alla hällde öl och cider åt alla håll. mitt hår blev helt hårt, typ stelt. men det stoppade oss inte, vi dansade och skrek och sjöng med alla låtar på flaket. men till sist gick vi av och så gick vi till motagningen. där var det mer chill, trevligt liksom. mysigt med släkt och massa god maat! fyfan vad gott :D
nej, men seriöst. jag är lite glad över att jag inte tar studenten snart, två år kvar. två år kvar att njuta(?)- nu är liksom skolan slut för dom, helt slut.. kan man säga. men nej, jag ska njuta som fan av mina två år kvar. kommer säkert klaga som fan på skolan men fan, tiden går så fort. nej, nu är jag helt slut. lägger in bilderna från kameran imorgon på datan nu får ni se några mobil bilder bara :)
jag kommer vara sååå taggad på min student!

hade inte kameran med mig på flaket hade dock mobilen, bjuder på fula bilder:)
issa på första och ioana på andra:D<3


såhär såg man ut när man kom till motagningen, efter flaket alltså!
helt lockigt och äckligt hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0