ett år med aquila

om några timmar har jag avslutning. helt sjukt vad tiden har gått fort. jag har gått i gymnaiset snart ett år, jag har gått i samma klass som alla i ett år! ett år är länge men fan vad tiden har runnit iväg. det känns som igår när jag satte mig i cafét med alla främmande människor runt om kring mig. det känns som igår när vi satt i vårt klassrum och lekte massa lekar, för att "lära känna varandra". det känns inte som ett år! jag vet, jag säger det om och om igen, men det är sjukt... om två år tar jag studenten.. lungt ju, eftersom det är TVÅ ÅR... men tiden går fort som fan så det är bara och njuuta så gott de går tills den.
nej, nu jävlar ska jag till kyrkan och sen är det SOMMARLOOOOOOOOOV!
jagärsåjävlaglaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!

Kommentarer
Postat av: Killen längst fram med vita braller!

ETT HELT JÄVLA ÅR!! FYFAN!

2009-06-12 @ 16:04:59
URL: http://harsprayshoran.blogg.se/
Postat av: VELASQ

HAHA, min älskade sexiga man :D ett heeeeeeelt ååår!

2009-06-12 @ 19:03:44
URL: http://velasquezsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0