all alone :)

hej, jag lever!
jag har vart vid havet och det har vart så jävla skönt! vi badade och solade hela helgen.
vi åt och skratta så mycket! vi var 15min från bulgarien och vi gick mitt i natten där vi gick under en stjärhimmel. det var så mysigt och så fint! smsade massor med mohammed som jag saknar jätte mycket! <333
nu sitter jag hos min farbror med dom små. tjejerna, maya och ella sover. daniel sitter och leker med david.. jag tror kusinerna äter :) åh, jag har saknat dom så mycket! så jag ska inte ödsla mer tid här framför datan!
i love david, maya and ella!! :D
juste, imorgon kommer min kusin vladd och vi kanske ska gå och se the killers, vem vet :D?
aja, ha det bra i sverige! jag och min bror har det jätte bra i vårt älskade rumänien-bukarest!
<333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0