missin' u - trey songz

sitter här precis som jag har gjort hela jävla dagen. det var så skönt att träffa mychelle idag, jag behövde det. även om vi inte gjorde något speciellt är det bara hennes närvaro man behöver, jag behöver. nu får jag lite tårar i ögonen och vill att hon ska vara med mig, nunu. hon gillade iallafall sin present jag gjorde till henne.. nu finns en del av mig där uppe hos henne. har packat, blev en väska fullt med grejer ska vara borta i två veckor, men vi har tvättmaskin så man behöver inte ha med sig sådär jätte mycket, speciellt om man ska köpa massor där borta. men ja, nu är det ca, 5 timmar kvar tills vi åker, inte långt. fan vad jag vill åka nu! vill inte kunna prata med någon, verkligen vara på semester, där jag inte känner en enda människa och bara skita i allmänheten. fan vad skönt! jag tror till och med jag lämnar min mobil hemma.. eller inte, jag vet inte riktigt. vi får se hur det blir.
nu sitter jag och lyssnar på musik... morbror var här nyss, önskade oss en bra resa som vanligt innan vi åker någonstans :D klockan halv fyra, fyra åker vi hemirfrån. åh, jag har skit ont i magen. jag vet inte varför, blir alltid så innan jag åker någonstans. eller ja, fick reda på lite saker nyss.. men whatever.

mychelles present från mig och så min väska med nästa alla saker i :)

Kommentarer
Postat av: michelle

Haha vad "glad" jag ser ut på bilden;) TACK!<3

Ha de bäst i spanien.

2009-07-25 @ 11:04:15
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0