sista från romania

hej! :D
sitter här med NATALIA!! :D yes, hon är här. igår var vi i köpcentrumet, shoppade lite sen var vi på starbucks.. min bror och jag är stammisar där :) kommer sakna det som fan! sen var vi ute resten av dagen med alla. gaby, ionut, adi, bobo och massa fler. natalia is one of us now :) haha, helt roligt det var igår. vi gick alla till non stop och sen satt vi ute tills sent :) did i say i LOVE ROMANIA?!?!?!?! seriöst, I LOVE IT!
nu ska vi för sista gången gå och äta mici på fläsh! :D haha! sen ska vi till köpcentrumet igen och äta med alla som vi var med igår. sen ska vi vara ute. sen klockan 8 kommer gudfar och vi alla tre ska hem till honom, vet inte vad vi ska göra, blir nog mat :D
nu sitter jag och nat i klänningar, helt sexiga :D
sen ska vi vara ute, faaaaaaaan att vi åker imorgon.. jag vill inte!! jag vill vara här med alla :D
aja, natalia hälsar... SHE LOVES NICK :D ! (nick romania) HAHAH :D <3
imorgon kommer jag till sverige vid 20:00 eller något sånt.
sista inlägget from my romania :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0