she is back in sthlm!

alltså dagen har gått fort! mychelle kom hit, helt underbart att ha henne här. känns inte som hon har vart borta.. eller jag. vi stannade här ett tag då jag chatta med i. sen åkte vi in mot stan för att äta med moe och dani. china restaurang blev det, åt mig mätt. buffe... helt underbart! vi åkte tillbaka mot förorten och mötte matilda i bredäng och umgicks med henne. sen mötte mig natalia med dom små. helt söta. natalia stannade bara en stund, medans matilda, mychelle och jag gungade som fan. rebecca kom och satt med oss. efter ett tag gick vi till mig, minus matilda för hon skulle hem. vi kom hit, lyssnade på MJ och pratade om honom. 
sen fick mychelle för sig att vi skulle gå på bio. och det gjorde vi! moe bjöd oss alla, helt gullig! vi såg brüno alltså, filmen var sjuk! den var verkligen det. jag tror att vi var dom enda som hördes i hela biosalongen. vi kan inte rå för att vi är högljuda och skrattar som idioter. moe blev helt hes efter filmen eftersom han skratta så mycket. ja, gå och se filmen om ni har tid.. lovar er, ni kommer skratta ihjäl er! 
nu sitter jag här med mychelle och vi ska stanna uppe hela natten.. så vi kommer vara helt döda imorgon! menmen, vad gör jag inte för den där bruden. imorgon ska vi äta på millas och dricka massa caffe :D nu pratar jag med i, som vanligt.
blev ett litet inlägg sådär.. inte ofta det händer :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0