romania is best

sitter hemma nu,
tittar på ett helt sjukt program, är lite roligt :)
har vart ute hela dagen, jag älskar det!
var och köpte massa sötsaker och sen åkte min bror och jag till köpcentrumet
och jag shoppade lite... helt underbart!
köpte linnen och underkläder, hihi :)
imorgon ska vi ut och äta mici(så gott att jag dööör!!) med min farfar,
sen blir det att vara ute hela dagen :D
med alla, ruxy, alina, adi, costin, bobo, gabi, liviu, alex och massa andra! :D
juste! pratade med natalia, hon kommer hem med oss och hon hälsar,
intenet världen! hon kanske kommer hit på tisdag :)
men man vet aldrig.. aja ha det bra!
ska fortsätta kolla på det här sjuka på tv.
ha det bra i sweeeden :D
PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0