never a right time to say goodbye

har vart med natalia dessa dagar. det är så konstigt att inte träffa henne eftersom jag är van med henne nu. har vart uppe sent varje natt och chattat med alla från rumänien.
idag tar jag en hemmakväll. ska sitta med mamma och pappa och prata om allt möjligt, jag saknar dom.
idag fyller gaby 20 år! så jag säger massa grattis till honom :) <3 tänk, vilken feeest idag i rumänien, haha.. <3
nej, men nu sitter jag och lyssnar på neyo - sexy love, tänker på i då natalia sjöng den, haha! helt bäst :D
tänker på hundarna som la sig på marken och rulla runt när nat sjöng alla låtar på min ipod klockan 01:00.
slänger in några bilder, senare. orkar inte nu. ska lägga mig i sängen och kolla på tv,
ska nog ta och smsa i och fråga när han loggar in så vi kan snacka all night :)
spain om 14 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0