nat goes moviestar

har vart med natalia hela dagen. behövdes fan! det var länge sen det bara var vi två liksom. vi var först i skärholmen och shoppade lite. fick med mig en tröja från monki, lila och fin :D natalia fick med sig ett linne, shorts och en keps :D vi åt på donken och sen pratade jag med en person i telefon.. glad för att prata med this person men inte så roligt att höra vad som hade hänt. vi åkte vidare till bredäng där vi gick hem till natalia.. hon var ensam hemma. det betyder, hööög musik och fucka ur :D blev typ 6 filmer på när hon dansa och sjöng. jag skratta så jag fick tårar i ögonen. vi kommer inte ses på tre veckor sen ju! helt tomt det kommer vara här en vecka utan henne... sug hästballe natalia:D <3
sen åkte vi till skärholmen där jag skulle övningsköra, åkte runt i typ en timme med natalia och körde, jag är så duuktig! körde henne hem också. har precis ätit skräpmat och nu tittar jag på 5:an. chattar med natalia och några från rumänien.
nej, ska sluta nu. blir ingen bild i detta inlägg :)
6 dagar kvar till SPAIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0