love this weather!

nu har mychelle åkt tillbaka hem. det är så konstigt att säga att hon ska hem, jag är ju van att hon är här i sätra fortfarande. det var verkligen skit skönt att ha henne här, det var liksom bara att vara.. det man inte har vart på ett tag. det var härligt att ha dig här, du är alltid välkommen hit<3
vi var på sätrabadet hela dagen med alla. det var riktigt trevligt eftersom det var trevligt folk och sol! jag badade inte, orkade inte. men jag satt och prata en massa med mandis och iuli.. dom är så söta och lyssnar på all skit jag pratar. love them! :D <3 när man grillar äter man som en gris så jag åt en massa! åt glass också! woho! fick lite pengar av dani(inte min bror) och köpte glass, så snällt!
sen fick jag ett samtal, jag hörde att det var anastasija. jag blev lite orolig eftersom hon aldrig ringt mig förut. men sen hörde jag en röst som jag kände igen: hej! hör du mig??? hallå? sara??.. jag börja gråta direkt. vem var det? jo, det var angelina, angelina vän<3 jag kunde inte hålla tillbaka tårarna, där stog jag och grät och sa till henne att jag saknade henne och att jag älskade henne och allt möjligt. ingen kan förstå hur jävla mycket jag saknar henne! hon kommer tillbaka den 25sep, kanske. allt jag ville höra var hennes röst, få höra att hon lever. jag hörde inte så bra vad hon sa så jag la på efter ett tag. jag kunde inte sluta gråta, jag satte mig i mammas knä och bara grät, fan vad jag saknar henne!

men ja, imorgon ska jag till edsviken med alla igen. får se vad vi gör, men det blir grill och efterrätt!! :D
aja, ha det bra! nu njuter jag som fan, av vädret och allt.
saknar i och en vecka kvar till spanien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0