lite text

inte bara bilder idag, utan lite text ska det bli också!
idag var jag iväg och grillade i sätrabadet, det var mysigt. körde bil hem, med rebiik, dani och moe i bilen.. jag är gryym på att köra! eller hur :D sen tog jag ett långt bad, satt där i två och en halv timme? innan det kom natalia hit och hämta sitt pass, hon hade glömt det hos mig och hon behöver ju det eftersom hon åker nu på fredag. det var så skönt att ligga i badet så länge, man hörde inte ett ljud heller eftersom jag var helt ensam hemma. tio minuter efter jag gått ut, kommer mamma och pappa hem. det börjar fixa och dona här hemma för vi skulle få gäster. satt resten av tiden med gabi i mitt rum och lyssnade på svin hög musik :D älskar det! sen så fixade vi mat, mäster kockar är vi ju fan. han är min lilla bebis, sötnosen. juste, fick ett brev från angelina idag.. ska skicka ett imorgon så hon får ett litet brev från mig innan jag åker iväg till spanien! :)
det är bara två dagar kvar, eller ja.. vi åker klockan 04:00 på morgonen så, ja :) jag säger bara, hääärligt!
mina älskade shorts är från hongkong :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0