back home

hemma på svensk mark igen. skönt? en viss del. skönt att sova i sin egna säng. skönt att träffa mamma och pappa. dom här tre veckorna har nästan vart dom bästa i mitt liv. seriöst, ni förstår inte hur roligt jag har haft det. speciellt dom tre sista dagarna. natalia kom till oss och vi var helt galna, vi skapade kaos, bokstavligen! vi åt massor och drack på starbucks. blev väääldigt sena utekvällar med alla grabbarna :D många gånger var jag den enda tjejen, och fyfan vad skönt det var alltså. haha.
som sagt är hemma nu, vet inte vad jag ska göra.. ska träffa natalia senare idag tror jag. det regnar ju här, längtar tills den 25 då vi åker till spanien. fyfan vad skönt med mer sol och bad!
dessa två bilder delar jag med mig här på bloggen.
natalia och jag, sen min tjocktröja :) <3
jag saknar i <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0