jag vill inte längre.

jag saknar chile mer än något annat
nu är man hemma. i kalla skitga sverige. fan vad jag inte har saknat det här landet. bara hem, familj, vänner men inget mer. usch, jag gillar inte sverige. inte på vintern iallafall. jag har umgåtts med vänner. jag har börjat skolan, har inte missat så mycket. hade matteprov och fick godkänt, känner mig såå duktig. jag har inte haft tid eller lust att blogga.
igår somnade jag innan 21:00 och bara sov. hade massa drömmar, hemskt. jag hatar drömmar ibland. jävla mardrömmar. jag hatar dom. fan, vaknade klockan 03:00 och somnade om vid 05:00 jag ville inte somna om.. vaknade av att jag storgrät, huvudet kändes som 60kg och ont i magen hade jag. jag gick upp, satt med pappa och kunde inte sluta gråta, jag är inte lycklig här. jag är inte det. det är svårt att säga det eftersom jag har allt här, mitt liv är här. min familj, vänner och allt. men jag är inte lycklig här. fick skjuts av pappa till skolan.. stannade där 5min sen åkte jag hem. har sovit tills nu och jag vill bara sova mer, jag vill inte vakna. jag vill vakna när han är här. när han är här och håller om mig. nej, nu ska jag sluta. mitt huvud gör så jävla ont. tur att man har msn och kan prata med folk. och mobil så man kan smsa lite. ojuste, köpte en ny mobil eftersom min femma sluta funka fick jag lite panik. hur som helst, ska fortsätta titta på vänner. hoppas ni mår bra.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0