saknar chile

ta mig tillbaka till värmen
kom hem från skolan för ett tag sen. hade engelska lektion och matte. jag måste ju gå för att få hög närvaro, då får man iallafall g.. sen måste jag jobba lite så får jag vg. toppen. men ja, satt med min kusin och vera. prata om massor och skratta skit mycket. vi tittade på en äcklig gubbe, fyfan kan inte skriva om det här..  blir så grymt äcklad när jag bara tänker på det! hade prov, ska typ göra om det eftersom jag inte skrev något. men vi får se hur det blir. jag känner på mig att den här terminen kommer gå så jävla mycket  bättre än förra. på väg hem från skolan satt jag mittemot ett par, lite äldre. dom var skit konstiga. dom satt och viska och kolla runt om kring sig hela tiden. sen i liljeholmen kommer en stinkande man och sätter sid bredvid mig, åh fyfan höll på att kvävas.
gick av i bredäng typ som vanligt och tog bussen hem. jag älskar att buss, hem. jag älskar det. jag vet inte varför. men det är alltid så tyst och lungt på bussen. försöker alltid att sätta mig längst bak och tittar ut i de kalla vädret. jag gillar när det tar lång tid, sen när man väl kommer ut ur bussen är det skönt.. efter att det har vart så varmt i bussen så går man av i kylan.
nu sitter jag här hemma ska snart börja plugga matte eftersom jag har diagnos imorgon och vill klara det, precis som jag har gjort med alla andra diagnoser. nu sitter jag här och tittar på vänner.. så roligt att det inte är sant. ska titta på the city också sen ska jag plugga. är sjukt trött också, imorgon börjar man klockan 13:00! äntligen lite sovmorgon, fyfan vad skönt. ska endå plugga som fan. aja, hoppas ni har det bra.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0