kalla sverige

nu är jag hemma i sverige igen då.
chile- det bästa landet för mig. jag blev kär i landet, folket. den kärleken jag kände där, har jag aldrig känt förut. de sista dagarna träffade vi släkten, fan vad kul det var. skit tråkigt att säga hejdå till alla. mycket mat, skratt, prat och DANS. haha, ska dela med mig bilder senare, när jag orkar.. har vart mycket med mina kusiner. var vid havet, quisco en gång till, där var det skit mysigt. speciellt vid restaurangen. iallafall, det var skit kul. jag har blivit lite brun, faktist. sista kvällen i chile blev inte så mycket sömn, lite släkt kom till oss på kvällen. skit trevligt. sen så gjorde vi väskorna, vid halv fem på morgonen var vi klara. vaknade klockan åtta och duschade. fixade det sista och iväg till flygplatsen. vi var där och sa hejdå till alla.. fan vad jag grät.. jag ville inte hem, inte alls. jag sa det till tio, att jag ville stanna där, jag ville inte hem! vi var nära på att missa planet (fan att vi inte gjorde det) - men vi kom på. lååång resa. väl i sverige vänta mamma och pappa på oss. åh jag var så glad. jag fick lite tårar. vi åt hemma, vi visade lite bilder. prata med mohammed i telefon.
jo, det är skönt och vara HEMMA. jag saknar laika och quahira, hundarna i chile.. fan vilken saknad. endå. vaknade med att se mohammed där, jävla lycka. matilda kom också, bästus <3 prata med rebiik, mychelle, freja, natalia som ska komma vid klockan 18:00 (14:00 i chile) och äter tacos, muuums!  var ute i skärholmen för ett litet tag sen, inget har ändrats, det var konstigt att höra alla prata svenska men ja. det var så jävla kallt! jag dööör. välkommen hem sara, till kylan.
nej, jag saknar chile.

Kommentarer
Postat av: yagge

välkommen hem:)<3

2009-01-17 @ 18:24:05
Postat av: VELSQ.

taaack <3

2009-01-17 @ 23:30:14
URL: http://velasquezsara.blogg.se/
Postat av: Arandur

hoppas du får en bra helg :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-01-17 @ 23:34:55
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: freja

lite brun? my ass ;o<3

2009-01-19 @ 09:23:37
URL: http://dinfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0